Motorverzekering

Motorverzekering

Als motorbezitter wil je zeker zijn dat je goed verzekerd de weg op gaat. Net als de eigenaar van een auto ben je in Nederland verplicht om je motor te verzekeren voor minimaal de Wettelijke Aansprakelijkheid (WA-dekking).

De WA-dekking dekt schade die met jouw motor aan anderen wordt toegebracht. Net als bij een autoverzekering kun je voor je motorverzekering kiezen voor een uitgebreidere dekking zoals WA + Beperkt Casco of WA + Volledig Casco (Allrisk). Daarnaast zijn er verschillende aanvullende verzekeringen mogelijk zoals bijvoorbeeld een ongevallenverzekering voor opzittende en een rechtsbijstandsverzekering. Welke verzekering het beste bij jou past, is volledig afhankelijk van je eigen situatie. Faas Assurantiën helpt en adviseert je hier graag bij.

Wil je meer informatie?

Wil je meer weten over onze motorverzekeringen? Neem dan contact met ons op voor meer informatie, vraag een vrijblijvende offerte aan of maak een afspraak met een van onze adviseurs. Faas Assurantiën helpt je graag bij het afsluiten van een motorverzekering tegen een scherpe premie en met goede voorwaarden.

Meer voordeel met het Voordeelpakket!

Ons Voordeelpakket maakt het mogelijk om verzekeringen van verschillende aanbieders in pakketvorm aan te bieden. Zo wordt je verzekeringspakket écht op je eigen situatie afgestemd, krijg jij extra voordeel en houd je helder overzicht. Maak gebruik van je eigen online Polismap of download onze App waarmee je 24/7 belangrijke informatie altijd bij de hand hebt!

Klanten aan het woord

Sterke betrokkenheid en persoonlijk meedenken

Sterke betrokkenheid en persoonlijk meedenken

Enige tijd geleden waren wij voor onze groeiende bedrijven op zoek naar een nieuw verzekeringsadvieskantoor. Eentje waar persoonlijk contact, advies en service nog steeds hoog in het vaandel staat. Dat vonden wij bij Faas Assurantiën. De sterke betrokkenheid en het persoonlijke meedenken van het team van Faas Assurantiën geeft ons 100% geruststelling en vertrouwen.

Het kantoor waar we hiervoor zaten, werd steeds groter en onpersoonlijker. Wij kenden niemand meer en niemand kende ons meer. Personeel wist niet wat er speelde bij ons waardoor ze niet meer konden meedenken.

Lees meer

Zaken doen met mensen, niet met een callcenter

Zaken doen met mensen, niet met een callcenter

Omdat ons vorige verzekeringskantoor het gevoel gaf dat wij een ‘nummer’ waren i.p.v. een klant hebben wij aan Faas Assurantiën gevraagd om ons verzekeringspakket door te lichten.

Door onze groei was het onduidelijk geworden welke verzekeringen er waren afgesloten, tegen welke voorwaarden en bij welke verzekeraar. Faas Assurantiën heeft alles voor ons uitgezocht, eerlijk en duidelijk advies gegeven en vervolgens een nieuw overzichtelijk pakket samengesteld.
Lees meer