Bedrijfsrechtsbijstand

Bedrijfsrechtsbijstand

Net als in een particuliere situatie kun je als ondernemer te maken krijgen met conflicten. Denk aan een situatie waarbij een leverancier zich niet houdt aan zijn afspraken, een klant de rekening niet wil betalen of een medewerker die zich misdraagt. Vaak is het mogelijk om zulke situaties in goed overleg op te lossen maar soms eindigt het helaas in een juridische procedure. Deze kan hoge kosten met zich meebrengen.

Een bedrijfsrechtsbijstandsverzekering biedt jouw onderneming ondersteuning bij juridische conflicten. Naast de standaard verzekering kun je kiezen voor verschillende aanvullende dekkingen. Zo kun je je verzekeren voor conflicten met personeel, leveranciers, klanten, sociale wetgeving of de koop/huur van je bedrijfspand.

Geen eigen risico maar een franchise

Een rechtsbijstandsverzekering kent geen eigen risico maar wel een zogenaamde ‘franchise’. De franchise is het minimale bedrag waarover het conflict moet gaan wil je gebruik kunnen maken van juridische bijstand.

Wil je meer informatie?

Wil jij meer weten over een bedrijfsrechtsbijstandsverzekering voor jouw bedrijf? Neem dan contact met ons op, vraag een vrijblijvende offerte aan of maak een afspraak met een van onze adviseurs. Wij werken samen met verschillende verzekeraars waardoor je kunt kiezen uit verschillende verzekeringen en uitgebreide dekkingen.

Meer overzicht met het MKB-pakket

Als ondernemer wil je goed verzekerd zijn en duidelijk inzicht hebben in je zakelijke verzekeringen. Dat kan met het MKB-pakket van Faas Assurantiën. In het MKB-pakket worden belangrijke zakelijke verzekeringen gebundeld waardoor overlap in dekking wordt voorkomen en jij precies weet welke verzekeringen er voor jouw onderneming zijn afgesloten.

Klanten aan het woord

Sterke betrokkenheid en persoonlijk meedenken

Sterke betrokkenheid en persoonlijk meedenken

Enige tijd geleden waren wij voor onze groeiende bedrijven op zoek naar een nieuw verzekeringsadvieskantoor. Eentje waar persoonlijk contact, advies en service nog steeds hoog in het vaandel staat. Dat vonden wij bij Faas Assurantiën. De sterke betrokkenheid en het persoonlijke meedenken van het team van Faas Assurantiën geeft ons 100% geruststelling en vertrouwen.

Het kantoor waar we hiervoor zaten, werd steeds groter en onpersoonlijker. Wij kenden niemand meer en niemand kende ons meer. Personeel wist niet wat er speelde bij ons waardoor ze niet meer konden meedenken.

Lees meer

Zaken doen met mensen, niet met een callcenter

Zaken doen met mensen, niet met een callcenter

Omdat ons vorige verzekeringskantoor het gevoel gaf dat wij een ‘nummer’ waren i.p.v. een klant hebben wij aan Faas Assurantiën gevraagd om ons verzekeringspakket door te lichten.

Door onze groei was het onduidelijk geworden welke verzekeringen er waren afgesloten, tegen welke voorwaarden en bij welke verzekeraar. Faas Assurantiën heeft alles voor ons uitgezocht, eerlijk en duidelijk advies gegeven en vervolgens een nieuw overzichtelijk pakket samengesteld.
Lees meer