Reconstructie

Reconstructie

Je wilt er niet aan denken dat je heel je bedrijfsadministratie verloren gaat door bijvoorbeeld een brand. Op dat moment ben je alles kwijt. Van facturen tot aan klantgegevens en van je boekhouding tot toekomstige bedrijfsplannen. Als je geen goede back-up van je bestanden bijhoudt en deze niet buiten je bedrijf bewaard dan zul je bij verlies geconfronteerd worden met hoge kosten om de data te kunnen herstellen. Een goede reconstructieverzekering kan hierbij uitkomst bieden.

Bij brand of waterschade is de kans groot dat je bedrijfsadministratie verloren gaat. Dit kan zowel administratie zijn die op je computer/harde schrijf staat maar bijvoorbeeld ook een papieren archief. Een reconstructieverzekering dekt kosten die gemaakt worden om je administratieve bedrijfsgegevens te kunnen herstellen. Denk hierbij aan personeelskosten en kosten voor het verzamelen van verloren gegevens.

Wil je meer informatie?

Wil jij meer weten over een reconstructieverzekering? Neem dan contact met ons op of maak een afspraak met een van onze adviseurs. Wij werken samen met verschillende verzekeraars waardoor je kunt kiezen uit verschillende verzekeringen en uitgebreide dekkingen.

Meer overzicht met het MKB-pakket

Als ondernemer wil je goed verzekerd zijn en duidelijk inzicht hebben in je zakelijke verzekeringen. Dat kan met het MKB-pakket van Faas Assurantiën. In het MKB-pakket worden belangrijke zakelijke verzekeringen gebundeld waardoor overlap in dekking wordt voorkomen en jij precies weet welke verzekeringen er voor jouw onderneming zijn afgesloten.

Klanten aan het woord

Sterke betrokkenheid en persoonlijk meedenken

Sterke betrokkenheid en persoonlijk meedenken

Enige tijd geleden waren wij voor onze groeiende bedrijven op zoek naar een nieuw verzekeringsadvieskantoor. Eentje waar persoonlijk contact, advies en service nog steeds hoog in het vaandel staat. Dat vonden wij bij Faas Assurantiën. De sterke betrokkenheid en het persoonlijke meedenken van het team van Faas Assurantiën geeft ons 100% geruststelling en vertrouwen.

Het kantoor waar we hiervoor zaten, werd steeds groter en onpersoonlijker. Wij kenden niemand meer en niemand kende ons meer. Personeel wist niet wat er speelde bij ons waardoor ze niet meer konden meedenken.

Lees meer

Zaken doen met mensen, niet met een callcenter

Zaken doen met mensen, niet met een callcenter

Omdat ons vorige verzekeringskantoor het gevoel gaf dat wij een ‘nummer’ waren i.p.v. een klant hebben wij aan Faas Assurantiën gevraagd om ons verzekeringspakket door te lichten.

Door onze groei was het onduidelijk geworden welke verzekeringen er waren afgesloten, tegen welke voorwaarden en bij welke verzekeraar. Faas Assurantiën heeft alles voor ons uitgezocht, eerlijk en duidelijk advies gegeven en vervolgens een nieuw overzichtelijk pakket samengesteld.
Lees meer