Reconstructie
Je wilt er niet aan denken dat je heel je bedrijfsadministratie verloren gaat door bijvoorbeeld een brand. Op dat moment ben je alles kwijt. Van facturen tot aan klantgegevens en van je boekhouding tot toekomstige bedrijfsplannen. Als je geen goede back-up van je bestanden bijhoudt en deze niet buiten je bedrijf bewaard dan zul je bij verlies geconfronteerd worden met hoge kosten om de data te kunnen herstellen. Een goede reconstructieverzekering kan hierbij uitkomst bieden.
Bij brand of waterschade is de kans groot dat je bedrijfsadministratie verloren gaat. Dit kan zowel administratie zijn die op je computer/harde schrijf staat maar bijvoorbeeld ook een papieren archief. Een reconstructieverzekering dekt kosten die gemaakt worden om je administratieve bedrijfsgegevens te kunnen herstellen. Denk hierbij aan personeelskosten en kosten voor het verzamelen van verloren gegevens.
Wil je meer informatie?
Wil jij meer weten over een reconstructieverzekering? Neem dan contact met ons op of maak een afspraak met een van onze adviseurs. Wij werken samen met verschillende verzekeraars waardoor je kunt kiezen uit verschillende verzekeringen en uitgebreide dekkingen.