Sterke betrokkenheid en persoonlijk meedenken

Sterke betrokkenheid en persoonlijk meedenken

Enige tijd geleden waren wij voor onze groeiende bedrijven op zoek naar een nieuw verzekeringsadvieskantoor. Eentje waar persoonlijk contact, advies en service nog steeds hoog in het vaandel staat. Dat vonden wij bij Faas Assurantiën. De sterke betrokkenheid en het persoonlijke meedenken van het team van Faas Assurantiën geeft ons 100% geruststelling en vertrouwen.

Het kantoor waar we hiervoor zaten, werd steeds groter en onpersoonlijker. Wij kenden niemand meer en niemand kende ons meer. Personeel wist niet wat er speelde bij ons waardoor ze niet meer konden meedenken.

We hadden de grootste moeite om ons te verzekeren, terwijl we dat juist nodig hebben voor certificering. Helaas hebben wij met ons demontagebedrijf te maken met één van de moeilijkste risico’s om te verzekeren. Zo zijn we er zelfs een keer bijna uitgegooid, terwijl we nog nooit schade geclaimd hadden.

Door Faas Assurantiën is alles opnieuw opgepakt, tegen het licht aan gehouden en hebben wij daar waar nodig zaken aangepast. Vroeger werden we daarvan niet eens op de hoogte gesteld. Die sterke betrokkenheid en persoonlijke meedenken geeft ons 100% geruststelling en vertrouwen.”

Familie Schneider
Garagebedrijf H. Schneider & H. Schneider Autodemontage
www.autohandelschneider.nl

Terug naar overzicht

Klanten aan het woord

Zaken doen met mensen, niet met een callcenter

Zaken doen met mensen, niet met een callcenter

Omdat ons vorige verzekeringskantoor het gevoel gaf dat wij een ‘nummer’ waren i.p.v. een klant hebben wij aan Faas Assurantiën gevraagd om ons verzekeringspakket door te lichten.

Door onze groei was het onduidelijk geworden welke verzekeringen er waren afgesloten, tegen welke voorwaarden en bij welke verzekeraar. Faas Assurantiën heeft alles voor ons uitgezocht, eerlijk en duidelijk advies gegeven en vervolgens een nieuw overzichtelijk pakket samengesteld.
Lees meer