Enig idee van de kosten van jouw uitvaartwensen?

Enig idee van de kosten van jouw uitvaartwensen?

Het is een moeilijk onderwerp om over te praten maar toch weten we één ding in het leven zeker: iedereen zal op een moment komen te overlijden. In geval van een overlijden zal er een uitvaart geregeld moeten worden. De kosten van een uitvaart wisselen per situatie en zijn volledig afhankelijk van de wensen van de overledene en/of nabestaanden. Heb jij enig idee wat jouw uitvaartwensen en bijbehorende kosten zijn? Met onze handige inventarisatietool kun je snel een schatting maken van jouw uitvaartwensen.

Wat een uitvaart precies kost is in iedere situatie anders. Op dit moment bedragen de gemiddelde kosten van een uitvaart in Nederland € 7.500. Het is erg vervelend wanneer nabestaanden voor deze kosten op moeten draaien wanneer er onvoldoende spaargeld is. Een goede uitvaartverzekering kan hierbij helpen.

Ardanta is een van de grootste uitvaartverzekeraars van Nederland en heeft een uitvaartool ontwikkeld om vragen rond een uitvaart te kunnen beantwoorden. Hiermee word je bewust van je uitvaartwensen en bijbehorende kosten.


Uitvaartverzekering afsluiten?
Wil je meer weten over een uitvaartverzekering? Neem dan contact met ons op voor meer informatie of maak een afspraak met een van onze adviseurs. Wij werken samen met verschillende verzekeraars waardoor je kunt kiezen uit verschillende verzekeringen en uitgebreide dekkingen.

Terug naar overzicht

Klanten aan het woord

Sterke betrokkenheid en persoonlijk meedenken

Sterke betrokkenheid en persoonlijk meedenken

Enige tijd geleden waren wij voor onze groeiende bedrijven op zoek naar een nieuw verzekeringsadvieskantoor. Eentje waar persoonlijk contact, advies en service nog steeds hoog in het vaandel staat. Dat vonden wij bij Faas Assurantiën. De sterke betrokkenheid en het persoonlijke meedenken van het team van Faas Assurantiën geeft ons 100% geruststelling en vertrouwen.

Het kantoor waar we hiervoor zaten, werd steeds groter en onpersoonlijker. Wij kenden niemand meer en niemand kende ons meer. Personeel wist niet wat er speelde bij ons waardoor ze niet meer konden meedenken.

Lees meer

Zaken doen met mensen, niet met een callcenter

Zaken doen met mensen, niet met een callcenter

Omdat ons vorige verzekeringskantoor het gevoel gaf dat wij een ‘nummer’ waren i.p.v. een klant hebben wij aan Faas Assurantiën gevraagd om ons verzekeringspakket door te lichten.

Door onze groei was het onduidelijk geworden welke verzekeringen er waren afgesloten, tegen welke voorwaarden en bij welke verzekeraar. Faas Assurantiën heeft alles voor ons uitgezocht, eerlijk en duidelijk advies gegeven en vervolgens een nieuw overzichtelijk pakket samengesteld.
Lees meer