Pechhulpverzekering

Pechhulpverzekering

Pech onderweg is vervelend en komt uiteraard nooit goed uit. Zeker niet wanneer je onderweg bent naar je vakantiebestemming en met pech stil komt te staan. Een pechhulpverzekering helpt je in deze gevallen zodat jij snel je reis weer kunt vervolgen. De hulpcentrale staat 24 uur per dag en 7 dagen in de week voor je klaar en met slechts 1 telefoontje komt er snel hulp naar de plek waar jij stil staat.

Je kunt een pechhulp afsluiten als aanvullende dekking op je auto– of motorverzekering waarbij keuze hebt uit verschillende dekkingsgebieden. Zo kun je pechhulp alleen in Nederland verzekeren, met of zonder je eigen woonplaats, of kiezen voor een uitgebreidere Europadekking.

Vaak lukt het een pechhulpverlener om je auto weer aan de praat te krijgen zodat jij je route weer snel kunt vervolgen. Is het verhelpen van de pechoorzaak onmogelijk? Dan zal je auto gesleept worden naar een garage- of dealerbedrijf in de buurt. Mocht je met pech in het buitenland staan en is je auto in het buitenland niet te repareren? Dan ben je tevens verzekerd voor transport, stalling of repatriëring van je auto.

Wil je meer informatie?

Wil jij een pechhulpverzekering afsluiten? Neem dan contact met ons op voor meer informatie, vraag een vrijblijvende offerte aan of maak een afspraak met een van onze adviseurs. Faas Assurantiën helpt je graag bij het afsluiten van een pechhulpverzekering tegen een scherpe premie en met goede voorwaarden.

Klanten aan het woord

Sterke betrokkenheid en persoonlijk meedenken

Sterke betrokkenheid en persoonlijk meedenken

Enige tijd geleden waren wij voor onze groeiende bedrijven op zoek naar een nieuw verzekeringsadvieskantoor. Eentje waar persoonlijk contact, advies en service nog steeds hoog in het vaandel staat. Dat vonden wij bij Faas Assurantiën. De sterke betrokkenheid en het persoonlijke meedenken van het team van Faas Assurantiën geeft ons 100% geruststelling en vertrouwen.

Het kantoor waar we hiervoor zaten, werd steeds groter en onpersoonlijker. Wij kenden niemand meer en niemand kende ons meer. Personeel wist niet wat er speelde bij ons waardoor ze niet meer konden meedenken.

Lees meer

Zaken doen met mensen, niet met een callcenter

Zaken doen met mensen, niet met een callcenter

Omdat ons vorige verzekeringskantoor het gevoel gaf dat wij een ‘nummer’ waren i.p.v. een klant hebben wij aan Faas Assurantiën gevraagd om ons verzekeringspakket door te lichten.

Door onze groei was het onduidelijk geworden welke verzekeringen er waren afgesloten, tegen welke voorwaarden en bij welke verzekeraar. Faas Assurantiën heeft alles voor ons uitgezocht, eerlijk en duidelijk advies gegeven en vervolgens een nieuw overzichtelijk pakket samengesteld.
Lees meer