Faas assurantie

Dienstenwijzer

Informatie over ons kantoor:

Op deze pagina(s) treft u de informatie aan over de dienstverlening van ons kantoor. Deze informatie is in overeenstemming met de eisen die de Wet Financieel Toezicht aan ons stelt.

Kantoorgegevens:

Faas Assurantiën
Telefoon: 0252 – 422 823
www.faasassurantien.nl
KvK 74503073

Bezoekadres

Heereweg 331, 2161 BL Lisse

Bereikbaarheid tijdens kantooruren

Ons kantoor is geopend van maandag tot en met vrijdag van 08.30 tot 17.00 uur

Bereikbaarheid buiten kantooruren

Ons kantoor is buiten kantooruren bereikbaar onder nummer 0252 – 422 823

Registratie AFM

Ons kantoor is geregistreerd bij de Autoriteit Financiële Markten (AFM)
Registratienummer 12046558

Aard van de dienstverlening

Na controle van onder meer deskundigheid en integriteit hebben wij van de Autoriteit Financiële Markten de bevoegdheid ontvangen om te mogen bemiddelen en adviseren in de volgende financiële producten:

  • Levensverzekeringen
  • Schadeverzekeringen
  • Hypothecair krediet
  • Consumptief krediet
  • Spaarrekeningen

Algemene Voorwaarden

Op al onze te leveren diensten zijn onze Dienstenwijzer en Algemene Voorwaarden van toepassing. Klik hier om onze Algemene Voorwaarden in te zien.

Klachten

Wij doen ons best om u zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn. Indien u ergens ontevreden over bent, dan vragen wij u om contact met ons op te nemen. Wij zullen dan ons uiterste best doen om alsnog aan uw wensen te voldoen.
Mocht u echter van mening zijn dat wij onvoldoende aandacht besteden aan uw klacht, dan kunt u zich wenden tot:

Stichting Klachteninstituut Verzekeringen
Postbus 93257
2509 AG Den Haag
0900 – 355 2248

Op de site van het klachteninstituut, www.kifid.nl, vindt u meer informatie over de procedure voor het indienen van een klacht. Ook kunt u hier een formulier downloaden waarmee u uw klacht kunt indienen.

Financieel belang

Geen enkele verzekeringsmaatschappij, hypotheekverstrekker of bank heeft een belang in ons kantoor.

Adviesvrij

Ons kantoor is volledig vrij in de keuze van producten van financiële instellingen die wij adviseren. Wij hebben dus geen contractuele verplichting om de producten van een specifieke verzekeraar of bank te adviseren.

Selectie van financiële instellingen

Op basis van een groot aantal factoren, zoals de hoogte van de premie en de kwaliteit van de voorwaarden, selecteren wij uit het grote aanbod van financiële instellingen, een aantal verzekeringsmaatschappijen en banken. De producten die wij selecteren, nemen wij vervolgens mee in de adviezen die wij aan u geven.

Informatie over onze beloning

De kosten van onze werkzaamheden worden gefinancierd door de verzekeraar of bank die u het gekozen product verschaft. Indien wij werkzaamheden voor u verrichten die wij direct bij u in rekening moeten brengen, informeren wij u hierover altijd vooraf. Er worden dus nooit kosten in rekening gebracht zonder dat u vooraf akkoord bent gegaan.

Intern beloningsbeleid medewerkers

De beloning van al onze medewerkers bestaat uit een vast marktconform salaris. Geen enkele medewerker ontvangt een variabele beloning. Wij beoordelen en sturen onze medewerkers aan op integer, solide en klantgericht handelen.

Klanten aan het woord

Sterke betrokkenheid en persoonlijk meedenken

Sterke betrokkenheid en persoonlijk meedenken

Enige tijd geleden waren wij voor onze groeiende bedrijven op zoek naar een nieuw verzekeringsadvieskantoor. Eentje waar persoonlijk contact, advies en service nog steeds hoog in het vaandel staat. Dat vonden wij bij Faas Assurantiën. De sterke betrokkenheid en het persoonlijke meedenken van het team van Faas Assurantiën geeft ons 100% geruststelling en vertrouwen.

Het kantoor waar we hiervoor zaten, werd steeds groter en onpersoonlijker. Wij kenden niemand meer en niemand kende ons meer. Personeel wist niet wat er speelde bij ons waardoor ze niet meer konden meedenken.

Lees meer

Zaken doen met mensen, niet met een callcenter

Zaken doen met mensen, niet met een callcenter

Omdat ons vorige verzekeringskantoor het gevoel gaf dat wij een ‘nummer’ waren i.p.v. een klant hebben wij aan Faas Assurantiën gevraagd om ons verzekeringspakket door te lichten.

Door onze groei was het onduidelijk geworden welke verzekeringen er waren afgesloten, tegen welke voorwaarden en bij welke verzekeraar. Faas Assurantiën heeft alles voor ons uitgezocht, eerlijk en duidelijk advies gegeven en vervolgens een nieuw overzichtelijk pakket samengesteld.
Lees meer