Uitvaartverzekering
Het is een moeilijk onderwerp om over te praten maar toch weten we één ding zeker; we komen allemaal te overlijden waardoor er een uitvaart geregeld moet worden. Wat een uitvaart precies kost is voor iedere situatie anders. Op dit moment kost een gemiddelde uitvaart in Nederland zo’n € 7.500. Het is erg vervelend wanneer nabestaanden voor deze kosten moeten opdraaien als er onvoldoende spaargeld is. Een goede uitvaartverzekering kan hierbij helpen.
Ongevallenverzekering
Bij het woord ‘ongeval’ denken veel mensen snel aan een ongeluk in het verkeer maar wist je dat de meeste ongevallen thuis of op het werk plaatsvinden? Een ongeval zit in een klein hoekje maar kan enorme gevolgen hebben. Zo kun jij, of iemand uit je gezin, als gevolg van een ongeval blijvend invalide raken of zelfs komen te overlijden. Dit kan grote financiële gevolgen hebben wanneer je bijvoorbeeld niet meer in staat bent om te werken en je inkomen wegvalt. Een ongevallenverzekering kan een deel van de schade hierbij opvangen.
Zorgverzekering
Iedereen die in Nederland woont of werkt en ouder is dan 18 jaar, is verplicht om een basisverzekering voor de zorg af te sluiten. Een basisverzekering dekt standaardzorg die verzorgd wordt door bijvoorbeeld je huisarts, de apotheek of een ziekenhuis. Wat er door de basisverzekering wordt vergoed wordt bepaald door de Nederlandse overheid en is voor iedereen gelijk. Iedere verzekeraar is daarbij verplicht om je voor minimaal de basisverzekering te accepteren.
Klanten aan het woord
Sterke betrokkenheid en persoonlijk meedenken
Enige tijd geleden waren wij voor onze groeiende bedrijven op zoek naar een nieuw verzekeringsadvieskantoor. Eentje waar persoonlijk contact, advies en service nog steeds hoog in het vaandel staat. Dat vonden wij bij Faas Assurantiën. De sterke betrokkenheid en het persoonlijke meedenken van het team van Faas Assurantiën geeft ons 100% geruststelling en vertrouwen.
Het kantoor waar we hiervoor zaten, werd steeds groter en onpersoonlijker. Wij kenden niemand meer en niemand kende ons meer. Personeel wist niet wat er speelde bij ons waardoor ze niet meer konden meedenken.
Zaken doen met mensen, niet met een callcenter
Omdat ons vorige verzekeringskantoor het gevoel gaf dat wij een ‘nummer’ waren i.p.v. een klant hebben wij aan Faas Assurantiën gevraagd om ons verzekeringspakket door te lichten.
Door onze groei was het onduidelijk geworden welke verzekeringen er waren afgesloten, tegen welke voorwaarden en bij welke verzekeraar. Faas Assurantiën heeft alles voor ons uitgezocht, eerlijk en duidelijk advies gegeven en vervolgens een nieuw overzichtelijk pakket samengesteld.
Lees meer